11:02 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

واردات موبایل

سایت واردات مسافری تلفن همراه امروز باز می‌شود
پایگاه خبری راد: رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور گفت: بسته شدن چند روزه سایت واردات مسافری باعث افزایش سه میلیون تومانی قیمت موبایل شده بود.
دلایل ثبات فعلی بازار ارز از نگاه یک اقتصاددان
پایگاه خبری راد: یک کارشناس اقتصادی، دلایل آرامش فعلی بازار ارز را منوط به بخشنامه‌ها و برنامه ریزی های بانک مرکزی در جهت عرضه بیشتر ارز صادراتی دانست و اضافه کرد: طبق گفته بانک مرکزی دستورالعمل‌ها برای بازگشت ارز صادراتی و معافیت ارائه ارز از طریق سامانه نیمایی به صادر کنندگان تا کمتر از یک میلیون دلار سبب شده تا بازار ارز روی آرامش به خود ببیند.
 کاهش ۴۰ درصدی قیمت موبایل !
پایگاه خبری راد: در شرایطی که قیمت گوشی تلفن همراه پس از روند افزایشی ماه‌های گذشته، در هفته گذشته با کاهش روبرو بود رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه اعلام کرد که اگر ۶۰۰ هزار دستگاه گوشی توقیف شده توسط سازمان حمایت قیمت‌گذاری شود و از سوی دیگر ارز نیمایی برای واردات این محصول تامین شود، قیمت موبایل تا ۴۰ درصد کاهش خواهد یافت.
بررسی ارز تخصیصی برای واردات کالا در کمیسیون اصل۹۰ /متخلفین شناسایی می‌شوند
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از تاریخ ٢٣ فروردین تا ٢٩مرداد مجموعا ۳۱ میلیون و ۵۷۵ میلیون دلار ارز به کلیه کالاهای وارداتی اختصاص یافته گفت که کمیسیون نحوه تخصیص ارز، هزینه‌کرد آن و چگونگی ارائه کالاهای وارداتی به بازار را به صورت دقیق مورد بررسی قرار خواهد داد.
چنارانی: وزارت تعاون به جامعه کارگری ظلم کرده است
پایگاه خبری راد: نماینده نیشابور با بیان اینکه در دوران وزارت وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی به جامعه کارگری ظلم شده است، گفت: علاوه بر جامعه کارگری، اوضاع معیشتی بازنشستگان نیز خوب نیست. قرار بود حقوق بازنشستگان همسان‌سازی شود اما در نهایت چه شد؟
دلار ٤٤٠٠ تومانی به موبایل تعلق نمی گیرد
پایگاه خبری راد: رییس سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه واردات موبایل با ارز ۴۴٠٠ تومانی ممکن نیست، اعلام کرد: واردکنندگان موبایل می توانند ارز خود را از طریق سامانه نیما و از محل ارز صادراتی تامین کنند.
تنظیم بازار گوشی و پیگیری حقوقی برای رفع فیلتر توییتر
پایگاه خبری راد: آذری جهرمی درباره آخرین وضعیت پیشنهاد رفع فیلتر توییتر گفت: اعضای دولتی کمیته تعیین مصادیق مجرمانه و دو نماینده مجلس با رفع فیلتر توییتر موافقت کرده‌اند. در یک مرحله این پیشنهاد ارایه شد و دادستانی پاسخ داد که از آنجا که حکم فیلتر توییتر حکم دادگاه دارد قابل طرح در کارگروه فیلترینگ نیست.
بازداشت مدیر سازمان توسعه تجارت و معاونش/احضار مدیرعامل شستا/ تاکنون هیچ آقازاده‌ای دستگیر نشده
پایگاه خبری راد: معاون اول قوه قضاییه از بازداشت مدیرکل سازمان توسعه تجارت و معاونش خبر داد.
برخی تولیدکنندگان و واردکنندگان عامل گرانی هستند
پایگاه خبری راد: مشاور اقتصادی و برنامه‌ریزی اتاق اصناف ایران معتقد است که حتی اگر نرخ های جهانی یک کالا نیز نسبت به گذشته افزایش یافته باشد به قدری نیست که در بازار ایران اتفاق می افتد و بررسی ها نشان می‌دهد که گرانی کنونی در بازار عمدتا ناشی از تخلفات تولیدکنندگان و واردکنندگان این کالاها و محصولات است.
روابط نمی‌گذارد با فساد برخورد شود
پایگاه خبری راد: نماینده مردم بناب با بیان این‌که آمریکا برای کشور خطر نیست خطر پرونده‌های فساد اقتصادی است گفت: روابط نمی‌گذارد با فساد برخورد شود.
ممنوع الخروجی و بازجویی از برخی مسئولان وزارت صنعت و معدن
پایگاه خبری راد: رئیس قوه قضاییه با تاکید بر لزوم همکاری همه قوا، نهادها و رسانه ها با دولت و همچنین همت مضاعف و تلاش جهادگونه توسط دستگاه های اجرایی، از رسیدگی ویژه به پرونده های مربوط به ارز و سکه و واردات خودرو و موبایل خبر داد.
سلطان سکه و نوچه‌هایش در اختیار پلیس آگاهی
پایگاه خبری راد: رئیس پلیس پایتخت اعلام کرد که لیست ۵۰ نفر از خریداران عمده سکه به منظور بررسی بیشتر در اختیار پلیس قرار گرفته است.
درخواست انجمن دندانپزشکان عمومی برای انتشار اسامی شرکت‌های تجهیزاتی دریافت کننده ارز دولتی
پایگاه خبری راد: رئیس انجمن دندانپزشکان عمومی ایران با اشاره به ماجرای نایاب شدن کارپول بی‌حسی دندان، گفت: طی نامه‌ای به اداره تجهیزات پزشکی اعلام کردیم که ما نمی‌خواهیم به حریم خصوصی شرکت‌ها ورود پیدا کنیم، حداقل به ما اعلام کنید کدام شرکت ارز دولتی دریافت کرده تا از آن‌ها تجهیزات لازم را درخواست کنیم.
ساخت بزرگترین واحد تولید موبایل سامسونگ در هند
پایگاه خبری راد: سامسونگ به‌منظور افزایش میزان تولید و عرضه گوشی‌های هوشمند خود، قصد دارد بزرگترین واحد تولید موبایل در جهان را در هند احداث و راه‌اندازی کند.
به وقت شفافیت
پایگاه خبری راد: ایجاد انواع و اقسام مشکلات اقتصادی برای کشور به‌خصوص در ماه‌های اخیر و ابهامات بر سر واگذاری ارز و سکه سرانجام رهبر انقلاب را هم وارد ماجرا کرد تا ایشان به رئیس‌جمهور دستور دهند که "ضمن رسیدگی به موضوع، گزارش دقیقی تهیه و به محضر ایشان ارسال شود".